Zaten transfer edeceğim kişinin hesbından kendime talep gönderiyorum. Bu uyarı çıkıyor. Ben kendi başıma bu kullanıcıya atamıyor muyum domaini
İki türlü de olması lazım şuan networksolutions'da domainim olmadıgı için tarif edemiyorum domain paneli kısmındaki seçenekleri karıştırın hocam.