Yalan söylemene gerek yok, patronla belirli ya da belirsiz süreli iş sözleşmesi yapmadıysan ve altında senin imzan yok ise çıkar dersin, ben daha iyi şartlarda iş buldum, ayrıca bana sözleşme yapmadınız, bu yüzden gördüğüm lüzum üzerine işi bırakıyorum de hakkını helal etmesini iste, ederse eder, etmezse de kendi bilir.
Hukuki olarak sorumlu olman için sözleşme imzalaman gerekir.