Zaten transfer hareketi olduğunu yazıyor hocam. Başlatmışsınız transferi 3 saat içinde onay maili gelecek. Satıcı onayladığında hesabınızda olacak.
Satıcı da benim bilmeyen bir kullanıcıya transfer yapacağım. Mailin transfer kilidini kaldırdım. Bu saçmalık öyle bişey ki transfger kilidini kapamak için bile transfer kodu gönderiyor sanki.