kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gerekli olan programları gönderir misin. Ben hep movie marker ile yapıyordum. Haliyle boyutları da büyüyordu.
Ayrıca Tüm arkadaşlara da cevapları için ayrı ayrı teşekkür ederim
Sabah yardimci olsam olurmu suan teldeyimde bana pm ile skype falan yollarsan eklerim gerekli programlari ftp ye atar ordan cekersin

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi