Bide ben cevap yaziyim dedim

bende film izleme sitesi actim 1 adet sunucu aldim tr lokasyon 1 adet vip uyelik aldim filmleri indirmek icin birde alt yazi eklemek icin program ayarladim hizli islem yapmak istiyorum yani up/down hizli olsun dersen yurt disi lokasyon alicaksin mecbure vk ya tr de up 15 dk ile 30 dk civari suruyor 1.5 gb ile 2 gb lik bir video online izleme yapicaksan ve 720p olarak yukliycem diyosan ve filme filme altyaziyi gomcem ve hizli convert olmasini istiyosan 2 ila 4 cekirdek ihtiyacin var sunucudan actigim vds ye yanlisim yoksa 2 cekirdek 2 islemci verdim 1 vds daha actim ondada film sitesi var sadece neden tr ayarladin diye sorarsan bizim turkmilleti saldirmayi cok sever o yuzden ip bloklandiginda bisi oldugunda yurt disini arayip adama derdini anlatmakla ugrascana tr deki dc yi arayip anlasmasi sorunu halletmek daha kisa suruyor hem bide telefon faturasi soku yasamiyosun

eger ben fazla masraf yapmam diyosan film sitesine izin veren bi hosting ci bul birde en az 2 cekirdekli vds convertin hizli olmasi icin yurt disi bul hizli upload icin simdiden soleyim biraz yorucu
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:24:02 -->-> Daha önceki mesaj 01:18:49 --
Bi kac soru sormussun onlarada cevap vereyim win7 degilde 2008 - 2008 r2 64 bit falan daha iyi oluyor idm falan kullana bilirsin kendi pc de olan herseyi kullana biliyorsun kisacasi. isin ozu azmasraf olsun diyorsan bir hosting firmasi bulucan siten icin host alican birde vds alican yurt disi lokasyon ingiltere falan gibi yada almanya fransa artik hangisini bulursan. Up/down yaptigin sunucuda siteni barindirada bilirsin ama saglikli olmaz cunki devamli film indirip yukliycen ve convert yapcagin icin yeterince mesgul exiyor olucaksin vds yi site hizi yavaslar sonra iste yanlis bisi yaptin windowa coktu busefer sitende kapanicak yedek almadiysan hepten bittun emeklerin bosa gidicek
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi