Tabi ki bayan arkadaşlarınlada gidebilirsin gönül rahatlığıyla. Kesinlikle özel menüleri vardır bence zaman kaybetmeden aramalısın. Biz arkadaşımızın doğum gününü kutlamak için bile 4 5 gün önceden aramıştık.
yılbaşında taksim faktörü biraz tehlikeli oluyor ya hocam onu nasıl engelleriz