BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araştıracağım hocam orayı. bayanlarla gidilebilecek uygun bir yerdir sanırım değilmi?
Birde yılbaşı programları oluyormu menü şeklinde
Tabi ki bayan arkadaşlarınlada gidebilirsin gönül rahatlığıyla. Kesinlikle özel menüleri vardır bence zaman kaybetmeden aramalısın. Biz arkadaşımızın doğum gününü kutlamak için bile 4 5 gün önceden aramıştık.