ben bi arkadaşa vurmuştum aynı şekilde geçer dedik 1 hafta sonra öldü. sizde bekleyin 1 hafta hocam ölmezseniz yırtarsınız.

şaka bi yana doktora görünün hemen kalp bu şakaya gelmez. bir şey çıkmasa bile içiniz rahat eder.