conbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
facebook'un bu güncelleme adı altında sayfaları perişan etmesini anlamak mümkün değil. resmen çöktük.
Kimse babasının keyfine sayfa açmaz ve saya ile ilgilenmez. Herkesin menfaati var illahaki. Facebook bu davranışı ile sayfa sahiplerini oldukça yıldırdı. Sayfalar olmazsa facebook ne işe yarar?

Facebook umrumuzda değil de olan bize olacak bu süreçte. Alternatifler bulmaz lazım. Bunun arayışına girmek lazım. Yoksa facebook'la bir yere varılmayacağı ortada..