Merhabalar,
Sanal Server 2003 makinamın üstünde, bir domain admine bağlı olarak çalışan Sharepoint server 2007 kurulumu yaptım. Kurulum sonrasında oluşturduğum Admin arayüzüne browser üzerinden erişim sağlayamıyorum.
IIS kontrol ettiğimde de üzerine herhangi bir Sharepoint kurulumu yapılmadığını gördüm. Bu neden olabilir, nasıl düzeltilir?