Allah Korusun Ama Ülkemizdeki Ölümlerin Aslında %50sine Yakını Bişey Olmaz geçer mantıgı Yüzünden Oluyor..DOktorları Oraya Süs Diye Koymamıslar..Gidin Mutlaka Görünün..Can Bu şaka gelmez..