ShekerChi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resimleri görüp tekrar dönüş yapmıyorsunuz. sebebi nedir?
Siz nasıl bir sebep düşünüyorsunuz ?

PM atan hemen herkese gerekli dönüşleri yaptım.

Sizinlede görüştük, sadece anasayfa tasarımı mevcuttu, detay sayfası gibi alt sayfaların olup olmadığını sordum sizde isteğe göre tasarlayabilirim dediniz.

Gelen diğer tasarımları inceliyorum. Sonrasında sizin gönderdiğiniz tasarımda karar verilmesi durumudna tekrar iletişime geçip gerekli alt sayfaların da tasarımlarının yapılması istenir.

İlk mesajınızı gönderdikten sonra cevap yazmasaydım bu tepkinizde haklı olabilirdiniz. Ancak dediğim gibi dönüşler yapılıyor.