LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ritim bozukluğu olmuş olabilir, ama düzelir rahat ol.
celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paintballa gitmiştik arkadaşlarla karsi takimdan arkadaş gaza geldi kalbime yumruğunu bir vurdu yildizlari gördüm resmen kivrim kivrim kivrandim birkaç saat agri oldu sonrada geçti. Geçer hocam kendini yorma yeter.

Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardiyoloji doktoruna bir görün
Roşan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mutlaka bi doktora görünün
GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şakası olmaz; geçer, düzeliri hiç olmaz.
Direkt doktora görünün derim.
MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kalp bu ihmale gelmez, gidin bir doktora içiniz rahat olsun.

jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman dikkat hocam. Riske girme bi doktora görün ihmal etme. Cok gecmis olsun bu arada.
sağolun hocam.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
justic3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aman kardeş dikkat et kendine git bi doktora yarın kalp bu sakata gelmez ben 3 ayda bir gidip kontrollerimi yaptırıyorum tavsiye ederim
Geçmiş olsun bu arada.
sağolun hocam.

BlueDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne biçim arkadaşlık ne biçim şakalaşma bu
Arkadaş sayılmaz aslında. Benden yaş olarak bayağı büyük 35 yaşlarında halk arasında 'mal' diye tabir ettiğimiz türden bir varlık. Hiperaktifmidir nedir çok değişik bir insan yerinde duramıyor sürekli insanlara cins cins hareketler yapıyor vuruyor itiyor vs. 12 yaşındaki çocuklar gibi. kısacası gereksiz boş bir insan.