kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta temaları artık kullanamam, indiremem de. Hesabım kapatıldı. Lisans bilgileri bile elimde yok, hesapta var diye almamıştım.

Disputenin olumsuz sonuçlanması durumunda bankaya bildirirsem peki paypalın buna karşılığı ne olabilir?



İletişime böyle geçmeyi düşünüdük, o konuda hata yaptık sanırım.

Ama hesabımı komple kapatmaları da haksızlık. Daha önce 2 ayrı ödeme yapmışım tema almışım 40 ve 45 toplam 200 lira ya yakın.
hesabi komple kapatmamislar. sadece askiya almislar. onlarla iletisime gec simdi derdini anlat. onlar da bunu istiyor zaten, bizimle iletisime gecin diyorlar.