EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski bi hesap al takipci çektir hocam


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Daha once Cektirdim Ama zamanla Gitti Hepsi Ve tepkisizdi Hepsi


iPhone 5S 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi