Bana arkadaş önermişti o zamanlar araştırıma aşamasındaydım.
Sonra tesadüfen Emrah hocamın yorumunu gördüm, pm den biraz bilgi aldım ve siparişi verdim çok memnunum iyi ki almışım.

Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lenovo öneririm.


http://www.pcdepo.com/lenovo-ideapad...urun10836.html


https://www.r10.net/off-topic/1152730...tavsiyesi.html


ayrıca @S3RK4N; nickli arkadaş da aynısından aldı yorumunu yapar