hocam hayırlı satışlar, fiyatlar güzel özellikle 10tl için,

merakımı mazur görün ama gönderim ücreti var zaten, şimdi 10tl yi 8tl ye satıyorsunuz 1lirada gönderim ücreti(yanlış hatırlamıyorsam) ,ama 50tl de 45 liradan satıyorsunuz,
yani 50 lira alıcak arkadaşlar cidden bunu mu tercih ediyor, yoksa parca parca 5 tane 10tl mi alıyor?

FİYAT TARİFESİ:
10 : 8
20 : 18
50 : 45