Arkadaşlar bu programı kullanamadım bi türlü...

opencl.dll hatası alıyorum internetten indirip system32 içine atıyorum şöyle bir hata geliyor ve program işlemiyor.



Konu hakkında bilgi alabileceğim bir kaynak varmı veya nasıl çalıştırabilirim yardımcı olacak birisi varmı acaba?