Freelance işte ilk yapacağınız şey sözleşmedir. Küçük bir firmayla masaüstü bir yazılım için anlaştık, işe başlamadan önce tüm detayları alıp sözleşme imzaladık. Programı teslim ettik adamlar aradı küçük bir şey daha eklemek istiyorlarmı. Dedim olur, hemen yeni bir sözleşme imzalayalım. İşyeri sahibi arayıp bağırıp çağırmaya falan başladı, parayı ödememekle tehdit falan etmeye başladı. Adama tek söylediğim para zamanında ödenmezse mahkemeye vereceğim oldu. Neyse paramız yattı adam bu seferde arayıp kötü referans olacağını söylüyor