Meyuza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatih beye bir sitem için ödeme yaptım kurulum bekliyorum. Kendisi oldukça kibar ve ilgili bir beyefendi.

Teşekkürlerimi iletiyorum buradan kendisine.
Gösterdiğiniz hoşgörüden ötürü ben teşekkür ederim.Ödeme alınmıştır kurulum yaşanan sorun aşıldığı anda yapılacaktır.