mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Güzel bir konu ve kazanç. Benim diyeceğim nokta ise değerli r10.Net ve Adsense kullanıcıları artık TR ile uğraşmayı bırakmaları gerek. Göründüğü gibi raporlama ortada

Teşekkur ederiz.
Tık başı yüksek kazanan bir kaç ülke söyleyebilir misiniz hocam?