Arkadaşlar merhaba bir tekstil sitem var sipariş vs. geliyor ama alakam yok benim bunlarla.. Çocuk giyim, kadın-erkek giyim aksesuar vs. sadece ağırlıklı. Bu işin ticaretini yapan varsa müşteri göndermek isterim size.
Laf olsun diye benimle irtibata geçmeyin. 1 müşteri gelse kar'dır sizin için. Yeter ki müşterilerle ilgilenilsin benim için önemli olan bu herhangi birşey istemiyorum.
Pm ile ulaşabilirsiniz.