Yapay hit bas siteye. Böyle canlılara böyle yapacaksın!
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:20:57 -->-> Daha önceki mesaj 19:19:40 --
Site adresi paylaşmak istemiyorum. Aslında bu denli bir yola da başvurmak istemiyorum. Çünkü onun gittiği yoldan giderek kendimi de onun gibi yapmak istemiyorum. (Reklam tıklaması v.s...) Şimdi Google Adsense ve Spam ile ilgili olan Google forumlarına konu açıyorum. Siteyi tamamen report ediyorum, çevremdeki 3-5 Adwords yayıncısına siteyi şikayet etmesini ilettim. Kendim de Adsense yayıncısı olaran şikayet ettim. DMCA'da 1 report hakkım vardı onu da kullandım. Aklıma gelenler bunlardı ve hepsini an itibari ile yaptım. Bu da olmadı başka yöntemlere başvuracağım.
Sitenin who is bilgilerinde telefon, isim v.s.. olsa dava etmeyi bile düşündüm ama herşey gizli.
Hocam siz böyle yaparsanız bu tarz kişiler çalmaya devam edecek, merhamet dediğin hak edene verilir. Acımayacaksın bunlara banlansın google'dan anlasın emek çalarak bir şeyler yapılamayacağını.