DBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesap diliyle alakalıydı sanırım ingilizce yaparsanız bir süre sonra gözükebilir.
Hocam onuda denedim olmadı. uzun süreli kullanmadım ama bir deneme yapayım.