Bu iş bi yerde çok sağlam patlayacak bencede . BTC 900 De okey fakat Çin piyasadan çekilirse bu fiyat 200 e kadar iner . Ve çin hakkında olumlu seyler beklemiyorum ben .
İlk yazımda yazdığım gibi simitçi de abi btc almak lazım demeye başlayınca bu işin spekülasyonu biter fakat btc meselesi bir miktarda İran,çin,kara para piyasası için takibi olmayan bir sistem gibi yani bütün bütün de ölmeyebilir o yüzden sanki mining sistemine bir miktar yatırım düşünülebilir...ama burada ki en önemli mesele birinin 20K yatırımla 2 ayda 40K kazanılabilir demesi olmayıp daha objektif deneyimleri paylaşmak ...yoksa değeri söylenildiği gibi %200 geriye gitse veya herkesin mininge yüklenerek bu alanda ki rekabetin artması bile yatırım geri dönüş süresini 2-3 kat uzatabilir. Fakat bence en yüksek risk bu fiyatlardan btc alarak yatırım yapma eğilimidir yada 1000 ken 800 görünce ahh çok düştü deyip atlamak yada paçal yapmaya çalışmaktır. Her ne olduğunu tam anlamasam da btc mining tarafı bu işin üretim kısmı olduğundan sanırsam riski

daha azdır.