Bence bu BTC olayında dikkat etmek gereken bir nokta var. yılbaşından beri 13 dolardan 1200 dolara gelmiş bir sistem. Dün akşam 1220 dolardan 840 dolara kadar düştü hatta bir ara.

Borsa da böyle bir şey hissenin fiyatı yükseltiliyor ondan sonra haberler yayılıp şirket daha da değerlencek diye küçük yatırımcı hisse aldıkça elinde hisse bulunduranlar satıyor küçük yatırımcıya ondan sonra düşüyorda düşüyor bir daha toparlanmıyor. 1 lirlaık hisse 100 lira yapılıp milletin kucağına veriliyor açıkcası.


Burda da böyle bir koku var sanki geçen yıl haberimiz olsa herkese zengin olcaktı ne zaman haberimiz oldu 1200 dolar olunca. Bu noktadan sonra alanların kucağında bir süre kalır gibi şahsi kanaatim.