Admin olsam kesinlikle 10 kişiyi falan banlardım bu konuda. Nerelere götürdünüz olayı böyle, ayıp ya yaşında başında adamlarsınız.
  • Çok sevdiğimiz bir abimizi kaybettik, üzgünüz tabi ki.