10 Milyar kârdaydım o kar bitti bir de 4 Milyar ana paradan zarar etmiş haldeyim gülüşümü kaybetmedim

İmkanım olsa 1.400 TL olduğu anda 10 BTC daha alırdım, alan varsa da şansını değerlendirsin. Panikleyip satış yapmayın arkadaşlar.