Konu
Ekibimize katılmak istermisiniz ?
01-12-2013, 22:22:39
#3
netster
"Uzun dönem ücretsiz-1" oyun içi görevlisi olacak. Zaten yazı tabanlı bir tarayıcı oyunu olduğu için forum modluğundan birazcık daha farklı olacak sadece.