Bu tarz konular açanlar ve sohbet tarzı konuşanlar genelde ödemeyi erkek isimleri ile alır da..
Madem öyle diyorsunuz, problem yok. Ancak bölümdeki mesajları vs. incelemenizi öneririm.
Yoksa çok fazla tepki alırsınız gibi....
****
Ahahah boşverdim merak etmeyin.