Siteye daha yeni üyesin, yazma biçimin güven vermiyor. Dün yine aynı bu tarz konu açtın bu kadar çok sık aynı konuyu açmaman gerekir.
Son olarak editörüm diyorsun cümleye ''slm ece ben'' sence insanlar yazıları düzgün yazmayan birini editör olarak ister mi ?