Decoding adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben geçen ay içinde aldığında 8$ dı umutcuğum.
Biliyorum kanka da millet artik 39$ gordumu satiyor 33$ dustumu geri aliyor boyle boyle ne olacak hic bilmiyorum valla ama tek bildigim surekli yukselmeyecek olmasi dolar euro gibi elbet sabitlenecek


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi