En az 6-7 kişiye mesaj attım dönüş yapan olmadı, eğer siz bulursanız bana da bi pm atın hocam. Normalde aktifbilisim, crestu vb. temaların clonları nette var fakat kullanmak istemiyorum.
Siz bulursanız sizde bana haber verirseniz sevinirim.
Ben bulursamda ikinize haber verecem..