konu çok eski görünüyor ama üst üste gmail de mail göndermenin sakıncası olabilir mi? ben toplu mail göndermek yerine bazen işim gereği elle tek tek bir oturmaya listemdeki mailleri bitirene kadar üst üste mail gönderiyorum. spama e düşme oranı üst üste gönderimde artar mı? veya hesap bir süre sonra tamamiyle spam yapıyor gözüyle işaretlenebilir mi?