hocam bunu bende dusunmustum, ilk adsensem kapandinda ve eski adsensem halen ayaktaydi ama kanalardaki videolar baya eskiydi 1 senelik falan ve onlarda getiri getiriyordu ve hic ihtarlari yok, olmayacak gibi de duruyor ondan benimde bu teknik alkima geldi. Benimde birkac kanalim daha var ve adsense calisir durumda ama yeni kanal acmayi korkuyorum dorusu.