Tşk ederim hocam
Şuan cepten giriyorum hocam 1saat sonra dönüş yapayım. Şunu da belirtmek isterim proxy alan üyelere proxysiz üyeler veri gönderemeyecek haksızlığı engellemek lazım

fakat proxy alan üyeler tum üyelere gönderim yapabilecek
tamam hocam bekliyorum, bu arada hem msn adresinizden hemde skype adresinizden ekledim sizi skype ye bilginiz olsun.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:22:53 -->-> Daha önceki mesaj 20:40:06 --
1 yıllık proxy alındı.