Arkadaşlar ben dün akşam başvurdum hangi gün gelelim dediler pazartesi salı dedim bu hafta gelirler mi yoksa 1 hafta sonraya mı kalır?

U30GT mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi