whoyouare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alışverişlerde %20 geri ödeme olayı iyiymiş kullanan var mı, bu özelliğini?
Var. Bu özelliği seçmiyorsunki internet üzerinden yapılan tüm 500 tl ye kadar olan ödemelerin 20% sini iade ediyor bir sonraki ay.