whoyouare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alışverişlerde %20 geri ödeme olayı iyiymiş kullanan var mı, bu özelliğini?
tüm sitelerde yok. bkm üzerinden ödeme yapılabilen sitelerde var. ben kullandım bi hafta sonra % 20 geri gelicek