Reklam kodlarında eşzamanlı ve eşzamansız 2 seçenek var. Pek çoğumuzun sitesindeki kodlar eşzamansız yani eski kodlar bunları yeni eşzamanlılarla değiştirmek şart mı?

Kafam karıştı şimdi konuyu görünce yenilesek mi?