Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öhöö..

Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
Çok efendisiniz beyfendi hayatınızda hiç görmediniz heralde ?

Ne kadar çok efendicik rolüne yatan adam var şu forumda çok komiğime gidiyor.

Bazılarımız inanılmaz yapmacık...