hocam günde 125 tl x 30 = 3750

bu azmı şimdi ben normal işte çalışıyorum binlira maaşım yok

Adam oturduğu yerden kazanıyor

Sadece adsense birde iyi bence çok iyi
öyle hesaplamayın. Arkadaş muhtamalen düne özel bir artış yaşadı. normalde 80-90 lira olduğunu var sayalım. Yaklaşık 2500 lira ediyor.
Hocam parayı küçümsediğimden dolayı öyle demedim. sanırım yanlış anladınız.
İnternet işiyle uğraşan herkesin biraz sıkı çalışarak kazanabileceği bir para bu.
17 bin gösterim var. yani 10-15 k hitli bir site
15 k hit çok mu?
bence değil...
15 k hite güzel para kazanmış o ayrı bir konu. %5 to ile 0,14TBM çok çok iyi
ben günlük 60k hite %7-9 TO ile 0,05 TBM alıyorum...
ettiğim zararı siz düşünün...
eli yüzü düzgün, sektörde az rakibi olan bir site yapın ve geliştirin. emin olun sizde kazanacaksınız...