Konu
Ya bu kazanç normal mi arkadaşlar?
29-11-2013, 16:16:03
#8
KsempatiK
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam günde 125 tl x 30 = 3750
bu azmı şimdi ben normal işte çalışıyorum binlira maaşım yok
Adam oturduğu yerden kazanıyor
Sadece adsense birde iyi bence çok iyi