iyi güzel de ;
1-) ikiside 2.4 ghz işlemci az değil mi?
2-) ikiside FreeDos işletim sistemi. O ne yaa

windows kuramaz mıyım anakart kilitli midir ?
İşlemcisi bana yeterli geliyor. Kendim de Lenovo'nun Freedos bilgisayarını kullanıyorum. İstediğim işletim sistemini yükleyip paşa paşa kullanıyorum hocam.