Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi güzel de ;

1-) ikiside 2.4 ghz işlemci az değil mi?

2-) ikiside FreeDos işletim sistemi. O ne yaa windows kuramaz mıyım anakart kilitli midir ?
İşlemcisi bana yeterli geliyor. Kendim de Lenovo'nun Freedos bilgisayarını kullanıyorum. İstediğim işletim sistemini yükleyip paşa paşa kullanıyorum hocam.