Direknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de ben uste tasiyayim

Amiga 500 cihazimdan gönderildi
En az 6-7 kişiye mesaj attım dönüş yapan olmadı, eğer siz bulursanız bana da bi pm atın hocam. Normalde aktifbilisim, crestu vb. temaların clonları nette var fakat kullanmak istemiyorum.