CLR34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes 1 olsa ortak hareket etsek r10 üyeleri olarak LTC & BTC de manipülasyon yapamazmıyız ?
o kadar büyük bir hacim çikarmi bilmem