asimavi50 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam zmanlı olmasına ne gerek var ki eğer sitenin hiti yüksek ise ileri zamanlı yaparsın o zamandan 1 sn sonra bile girilse o konuyu günceller giren kimse yoksa onunda pek bir önemi olmaz.. arama motorları dersen motorlar sunucuna giriyorsa zaten ondada yeni konuyu ekleyecektir... cron job biraz bana mantıksız geliyor bu açıdan
hocam sql deki veriyi

örnegin
2013-11-28 22:13:09

bu veriyi

şimdiki tarih saat dakika sanye vs karşılaştırıp tam zamanlı yayınlamak için kullanacaktım

fakat cron daha mantıklı geldi ve her dakika çalışsın dakikaya kadar eşitlik olsun yeterli diye substr ile saniyeyi es geçtim yani.

saniye okadar önemli değil yani ama yinede ögrenmiş olduk