uysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada loop en mantıklısı ama meraktan soruyorum nasıl bir işlem yaptıracaksınız.
ileri tarihli bir veri girme sistemi yapıyordum

ileri tarihli girdigim verilerdeki tarih ile şimdiki zamanı yıl ay gün saat dakika saniye olarak karşılaştırıp herşeyi tam zamanlı aktif olan tabloya taşımak için kullancaktım yani.

bunun için cron her saniye çalışması gerekiyordu.

fakat tarih ve sorguları biraz değiştirerek olayı çözdüm

$simditarih = substr(date("Y-m-d H:i:s"),'0',-3);
$yazitarih = substr($Haber['detail_date'],'0',-3);

 if($simditarih == $yazitarih) 
            {
gibi sorgulayarak saniyeleri kaldırdım cron dakikalık çalıştıgından işimi gördü yani zaten veriyi taşımada herhangi bir değişiklk olmuyor aynı saniyesine kadar taşıyor.

mevcut dakika içinde çalışması yeterli yani