https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...post1068282068
bu firma ile görüşün derim yaklaşık 45 gündür bir makinalarını kullanıyorum sadece 1 yad a iki sefer anlık kesinti oldu gayet memnunum bir görüşün isterniz bu arada destek elemanı değil ibrahim beyle görüşmenizde fayda var