pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tarih formatını yanlış kullanıyosun. böyle yaparsan hep yanlış işler yaparsın

- tarih formatın 2013-11-28 01:23:59 şeklinde olacak.
- mysql da tarih için datetime formatını kullan

sorgularında

select * from tablo where gidis_tarihi > '$tarih1' and cikis_tarihi < '$tarih2'

olarak yap. ekrana bastırdığın tarihi yine istediğin formatta gösterirsin.

<?=date("d-m-Y",strtotime('2013-11-28 01:23:59'))?>
Zaten formatı yanlış yapsam tarihleri database kayıt edemezdim. Anlaşılır olsun diye yazdım sadece.