tarih formatını yanlış kullanıyosun. böyle yaparsan hep yanlış işler yaparsın
- tarih formatın 2013-11-28 01:23:59 şeklinde olacak.
- mysql da tarih için datetime formatını kullan
sorgularında
select * from tablo where gidis_tarihi > '$tarih1' and cikis_tarihi < '$tarih2'
olarak yap. ekrana bastırdığın tarihi yine istediğin formatta gösterirsin.
<?=date("d-m-Y",strtotime('2013-11-28 01:23:59'))?>
Zaten formatı yanlış yapsam tarihleri database kayıt edemezdim. Anlaşılır olsun diye yazdım sadece.